دیدگاه کلی

با رضايت و موافقت با موارد سياست امنيت اطلاعات، شما در حقيقت رضايت و موافقت خود را برای استفاده از امکانات وب سایت اعلام کرده اید.

تغيير اطلاعات
اين سياست‌ها ممکن است برخی اوقات به دليل افزودن يک قابليت جديد به وب سایت و يا اجرای پيشنهادهای مشتريان، مورد تجديدنظر واقع شوند. ممکن است اين سياست‌ها را در هر زمانی با فرستادن نسخه جديدی از آن روی وب سايت اصلاح کنيم. شرايط نسخه اصلاح شده‌ای که روی وب سايت قرار می‌دهيم، در همان لحظه قابل اجرا است. همچنين اگر بخواهیم تغييری در سياست امنيت اطلاعات فعلی داشته باشيم، ۳۰ روز قبل از تغيير با قرار دادن هشدارهايي روی صفحه از بروز رسانی سياست امنيت اطلاعات سرويس خود با خبر می‌کنيم. بعد از قرار دادن اين ۳۰ روز هشدار و آگهی در مورد تغيير، فرض می‌شود که شما با شرايط جديد سياست امنيت اطلاعات موافق هستيد. اگر با تغييرات ايجاد شده در سياست امنيت اطلاعات مخالف باشيد، ميتوانيد اکانت خود را هر زمان که مايل باشيد، ببنديد. برخی از صفحات سايت ، شامل لينک‌هايی می‌باشند که مربوط به سايت‌های ديگر است. اين سايت‌ها شرايط سياست امنيت اطلاعات خاص خود را دارند (مانند صفحات پرداخت آنلاین) کاربرانی که اطلاعات خود را در اين سايت‌های اشخاص ثالث ثبت می‌کنند بايد شرايط امنيتی آنها را کامل مطالعه کرده و سپس نسبت به در اختيار قرار دادن اطلاعات شخصی و هويتی خود به آنها اقدام کنند.

شرایط سنی
این وبسایت آموزشی است و برای رده سنی بالای 13 سال مناسب است، اما پرداخت هایی که در این وب سایت صورت می گیرد توسط درگاه های بانک های ایرانی و طبق قوانین و مقررات حاکم بر کشور ایران می باشد

اطلاعات وارد شده
اطلاعاتی که شما در وب سایت برای ثبت نام وارد می کنید شامل نام کاربری ، نام و نام خانوادگی ، ایمیل و شماره موبایل شما است و هیچ گونه اطلاعات دیگری از شما درخواست نمی شود و نخواهد شد.

اطلاعات تراکنش ها
تمامی اطلاعات تراکنش ها از طریق درگاه های اصلی سیستم پرداخت شاپرک صورت می گیرد و هیچ اطلاعاتی از شما در وب سایت ذخیره نمی شود، به جهت ایمن سازی در پرداخت و یا جلوگیری از سرقت اطلاعات در هنگام پرداخت ، حتما به آدرس پرداخت شاپرک به نشانی https://(.bank-name.).shaparak.ir دقت نمائید. و ترجیحا از رمز پویا استفاده کنید

 

قوانین وب سایت
1 . سایت وبمستران ایران، در ایران مدیریت‌ شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

2 . در این وب سایت صرفا دوره های آموزشی آنلاین ، آفلاین و حضوری ثبت نام و برگزار می شود و تمامی ابزارهای دیگر برای کاربران ثبت نام شده بصورت کاملا رایگان می باشد و در نظر داریم رایگان بماند.

3 . دوره های تعریف شده با سطوح دسترسی متفاوت است، بنابراین در انتخاب نوع دوره آموزشی دقت فرمائید.

4. در صورت هرگونه سوال و یا پشتیبانی ، می توانید از طریق فرم تماس در وب سایت ، شماره تماس مرکز آموزش، واتس اپ و یا شبکه های اجتماعی دیگر اقدام فرمائید.